23 February 2009

Busy much(?)

so so so busy and so so so tired. =_=



that's all i can say about my days here recently.





classes today were a bit... tiring and "unnecessary". only a few minutes through miss t's class, we were allowed to start our discussion for out sketches the next day. miss t was talking to me about kick-boxing when althea started making sounds with her mouth again. lol.



posted an emo status post on my muka-buku during IT tutorials which turned into a big catastrophe between althea and miss t. hahaha. XP


ALL HAIL THE GREAT QUEEN T!!! hahahaha.









turns out that my classes in college will end soon and study break will commence. not really looking forward to it but what to do? sigh.



FINALS FINALS FINALS FINALS. T______________________________T













michellious is currently addicted to one particular korean song (yes i know it's a miracle right yeah yeah yeah i know don laf i say!!!)



anyone heard of big bang? : )





this song has been on the commercial TVs at my college. out of curiosity i looked them up, only to find myself getting addicted to it. XP


OMG G-Dragon IS SOOOOOOOOOOOOOOOOOO KIUT!!! *dies




okay bimbotic moment ending now. heheh.












friends are planning what to wear for our orientation dinner already. i'm still thinking whether i should let my friends talk me into wearing my prom dress from last year. i'd SO be laughed at i tell you, especially by the well-known "puteri tua" who lives downstairs (a.k.a NATASHA P).

okay lah okay lah it's princess of jakarta lah. XP



originally wanted to ask tasha for help with my facial art but since she has classes from 8am-5pm and also the responsibility of being a commis after that...



OMG ALTHEA LOI BEKAH 大姐 HELP HELP HELP S.O.S WITH MY MAKE-UP!! *dies






hehe.










adui. so damn full. got home from classes earlier today and was planning to only just eat sopas for dinner, only to be dragged back to college with my umbrella-ella-ella-eh-eh-eh by puteri jakarta because it was raining. halfway back her royal highness also decided to walk an extra mile to have ayam penyet at the indonesian restaurant for dinner before going home.

perspired like mad. O_O







okay bath time now. have to deal with my human comm sketch afterwards.


thea thea is coming over tomorrow moring again. ^_^ ALTHEA LOI COME EARLY TO WAKE MY SHELLA UP!!!


hehehehe. XP











================================

take her away,

because i want it to stop right now


before it hurts.